4.10.12

At rejse er at leve.

12 dage tilbage!!

16. oktober tager jeg afsted på mit livs rejse. Turen går til Sydamerika og destinationerne er Ecuador, Galapagos øerne og Peru. I alt er jeg afsted fra d. 16. oktober og til den 13. december.

Turen er arrangeret igennem Adventuredk.dk og vi er en 12 stykker (piger og fyre i alderen 19-26) der skal afsted sammen, så det skal jo nok gå galt på så mange måder....


Ecuador:
Første destination er Ecuador hvor der er en masse ting der skal opleves.
Vi skal blandt andet bo sammen med indianere, trekke på vulkanen Cotopaxi, mountainbike, rafte og på tur i Amazonas. Det skal nok blive vild, og vi er KUN lige startet der.

Galapagos:
Galapagos er lidt mere stille og roligt. Her står den til gengæld på enestående dyreliv, hvide sandstrande, mulighed for snorkling og surfing. Specielt kæmpeskildpadderne er noget af det jeg glæder mig rigtig meget til at se. Men generelt Galapagos bliver en fed oplevelse.

Peru:
Tilbage på fastlandet lander vi i Peru, her står den på endnu mere afslapning og sightseeing, specielt ting omkring Inkariget skal vi rundt og kigge på¨og vi har da også en 4 dags vandring på Machu Picchu.

Der skal nok løbende kommer billeder og ting op her inde, så I har mulighed for at følge med i hvad det er jeg laver :)

1 kommentar: