6.6.13

I be going to Tanzania!

Så er det afgjort! (Tror jeg i hvert fald nok). Peter skal til Afrika!

Det hele startede for nogen måneder siden, da Camilla, en af mine rigtig gode veninder melder ud at hun søger efter et bachelorprojekt, ikke bare et hvilket som helst bachelorprojekt, nej nej Camilla vil have et afgangsprojekt i udlandet og ikke bare Sverige eller Norge. Nej nej, Camilla vil simpelthen til Afrika.


Camilla går selv ud og finder et projekt i Uganda, desværre viser det sig at projektet er forældet og vi er nødt til at finde et nyt projekt til hende.

Nu er Camilla så heldig at hun har en ganske charmerende, sød, dejlig, pæn, intelligent og ydmyg ingeniør ven der har suuuuper gode forbindelser. Så han (Læs: jeg) skaffer hende en forbindelse i det firma han arbejder i hvor igennem hun skaffer et nyt projekt, denne gang i Tanzania!

Undervejs i eftersøgningen på det her projekt, har vi snakket om at det kunne være super hvis jeg tog med til Afrika og jeg var hooked med det samme!

Det er kun blevet endnu bedre af at Camilla tilfældigvis har fået projekt igennem det firma jeg arbejder for og at vi tilfældigvis har et stort kontor i Tanzania, hvor jeg måske enda har mulighed for at tage ned og arbejde.
Det kombineret med mit ønske om at arbejde udlands gør bare at det er en win win situation, selv om jeg måske kommer til at arbejde gratis der nede.

Anyways, der er jo også MANGE ting at se i Tanzania. Kilimanjaro, Zanzibar og de store naturreservater bare for at nævne noget.

Jeg ser frem til en EPIC tur men en rigtig rigtig god veninde og er sikker på at vi nok skal få en oplevelse for livet ! :D
I skal nok komme til at høre MEGET mere om den her tur og skal nok være lidt mere opdaterende i forhold til Sydamerika turen.

Camilla som er en vildt sød og dejlig pige, har tilfældigvis også en blog der kan læses her!
Det er måske ikke liiiiiige samme målgruppe, men så har I da fået muligheden ;)

XOXO
Peter :D

2 kommentarer:

  1. Hvor lang tid skal du i så fald arbejde dernede? Og hvad med din nye lejlighed? Men SUPER spændende projekt alligevel... Slet ikke misundelig på hvor meget af verden du får set :P

    SvarSlet
  2. Umiddelbart er planen at Camilla kommer der ned i en måned (omkring november/december) og at jeg så tager der ned en måned inden og arbejder for COWI. De er heldigvis meget åbne for sådanne nogen studieture og er allerede godt igang med at finde opgaver til mig! Så det er helt perfekt!

    SvarSlet