8.9.13

Challenge accepted!

Challenge: Lose 20 kg or be the one who comes closest!
Start: 26.08.2013
Ends: 23.12.2013
Price: Loser pays for dinner with the girls!
Status: Challenge accepted!

Det er efterhånden nogen uger siden at jeg blev udfordret af Frederik (en af mine gode venner!), udfordringen lyder at vi skal tabe os 20 kilo eller være den der kommer tættest på.

Ærlig talt har det været en slap start, i weekenden inden vi indgik udfordringen stod vægten på imponerende 98 kilo... Jeg skal ærligt indrømme at jeg aldrig har vejet så meget og tanken om at jeg skulle runde de "magiske" 100 kilo var meget skræmmende!
Problemet er så at jeg er endnu ikke kommet igang endnu....



Men nu skal jeg fandeme igang! I går blev jeg meldt ind i fitness world og i morgen (er på arbejde (jaja I know) lige pt.) starter det! Der er dog nogen problemer.... Jeg ANER ikke hvor jeg skal starte henne, bevares jeg har da før sagt til mig selv at nu skulle jeg i form, men det er sgu aldrig rigtig blevet til noget. Så hvor pokker starter man lige henne med sådan en omgang ??? Jeg aner personligt intet om kost (andet end at jeg elsker bacon!), intet om træning og slet ikke noget om hvad der virker inden for sådan noget.
Til gengæld ved jeg ganske meget om kloaker, men hvad pokker skal jeg lige bruge det til i det her ???



Det er så her I kommer ind i billedet! En hurtig gennemgang af min venneliste på facebook viser et par stykker der læser noget ernæringsting/tamtam, en personlig træner, diverse fitness instruktører, folk der stadig er i forsvaret, en af hjemmeværnets idrætsinstruktører (der jo i den grad må have lidt viden om hvordan man arbejder, med folk der skal tabe sig), for slet ikke at nævne min bedste ven der trods alt har løbet et marathon, osv. og det er jer den her går ud til! Så må vi se om der rent faktisk er nogen der læser det jeg skriver her og ellers må jeg jo prøve selv :P !



Igennem de næste 3 måneder, vil jeg prøve at komme med en update, minimum et par gange om ugen og at føre den her "dagbog/blog/ting/tamtam" skal være med til at motivere mig til at holde det her kørende, samtidig med at jeg vil se om jeg kan lære hvordan pokker man egentlig gør det her!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar