11.4.13

Mine plastik sprøjtere :D

Jeg har tidligere skrevet om det, jeg snakker om det hele tiden og damn hvor er det alt for lang tid siden at jeg har været ude og spiller hardball!

Så siddende her i mine nostalgiske tanker omkring fordums tiders store slag på den jyske hede, kommer da lige lidt info om arsenalet og planerne for dette.

1. Steyr Assault (Mila) - Virker ikke :(
Tokyo Marui Steyr m. Action RAS, dertil kopi aimpoint sigte. Desværre er det ikke noget indmad i lige pt. men planen er noget m120 agtigt. MILSIM riffel når den er finest :D Lidt tung, men hey, der skal bare en rem i, så går det fint ;)

2. Steyr X-Marksman (Charlize) - Virker ikke :(
Tokyo Marui Steyr m. Action RAS (Sniper version). Desværre er det ikke noget indmad i lige pt. men planen er noget godt tun i (en m170 agtigt). Der er over 600mm løb, i en riffel der er under 1m lang, det er lidt imponerende. Har store planer for den her skat, men skal jo først lige have hende op og køre igen.

3. M4 MAGPUL (Jessica) - Virker!!!

Markøren! :D Eneste markør der rent faktisk virker lige pt. Den bedste kuglespreder jeg nogensinde har haft. stabil, sexet, lille, og hurtig! Min hyggespils markør, der bare bliver ved og ved og ved...

Har en ekstra M4 et eller andet sted, men den er ikke lige noget at snakke om, så det vil jeg lade være med ;)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar