3.4.13

The end of an era!

Sjældent har en materialistisk ting betydes så meget for mig som min elskede Icemat musemåtte. Jeg husker tydeligt 1. g på HTX i Holbæk hvor jeg blev den glade indehaver af dette vidunder. Materet glas og perfekt styring var jo enhver gamers våde drøm og Icematten opfyldte det hele.

Måtten har overlevet 3 forhold, 2 uddannelser, utallige LAN parties og en behandling der kan sammenlignes med den man ville give en rabiesinficeret rotte.

Vægten af mit korpus blev dog for meget for den og jeg husker tydeligt følelsen af at den splintrede under min højre fod.

Det er derfor med stor sorg at jeg i dag har begravet min elskede musemåtte. Pakket ind i papir og afleveret i skraldeposen på vej til de evige jagtmarker, hvor den skal lide en skæbne som frasorteret skrammel inden afbrændingen af resten af affaldet :(


 Hvil i fred min materede makker! Intet vil nogensinde kunne erstatte dig.

Men man er jo gamer og man må videre i livet, no gaming without a mousemat! Derfor har jeg anskaffet mig en Razer Sphex, som jeg håber kan leve en smule op til de krav jeg har stillet til Icematten. Desværre vil musemåtten der mere føles som et stykke papir aldrig kunne afløse følelsen af min elskede glasplade :(


Skal nok kommer med en mindre anmeldelse af Razer Sphex måtten senere

Ingen kommentarer:

Send en kommentar