4.4.13

Contour Roam 2

Så har jeg endnu en gang været ude og spendere penge.
Jeg har længe gået og tænkt på at jeg mangler et aktioncam, der kan sættes på min maske når jeg er ude og spille hardball og nu skulle det være. Valget faldt på et Contour Roam 2, der opfylder mine vildeste og vådeste fantasier om hvordan et hjelmcam skal være.


Linsen kan drejes, og selve kameraet kan sættes på min maske eller på selve markøren. Batteriet holder til 3,5 times optagelse selvfølgelig i HD. Samtidig optager den med 60 FPS ved 720p, så der kommer til at blive lavet nogen fede slowmotion shots også!

Jeg har store planer med det her kamera, ikke nok med at det bliver en fast makker på hardball banen kommer det også til at holde mig med selvskab når jeg skal lave andre ting og med tiden bliver der helt sikker investeret i en vandtæt beholde til det.

Noget i stil med dette kommer det til at blive når jeg kommer igang!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar